S-marketissa ostoksilla käydessäni huomasin mielestäni kivan ja hyvin vuoden aikaankin sopivan tarra-arkin, josta tein nämä kaksi korttia.


sunnuntai, 28. syyskuu 2008








MARITA
-kuvia tekemistäni korteista, skräppisivuista ja muista askarteluista
A,B vai C -arvonta ATC ATC-vaihto AnnaHyvänKiertää -leikki Arpajaisvoitto Artisokat Asetelmat Crazy Amigo Challenge Decot Haastekortit, Jehkotar CardChallenge Ikkunakuvat Kierrätysaskartelu Kortit Kranssit Käsityöt Muu askartelu Pajan Art -haaste Pajutyöt SAY4 Scrapbooking Syntymäpäiväkortit Tunnustus Vaihdot Yleinen Ystävänpäiväkortit
Kommentit