Ostin viime vuonna Tiimarista jouluisen 3D-pakkauksen. Kuvien leikkaaminen ja kokoaminen vie oman aikansa, mutta itse kortti syntyy kohtalaisen nopeasti.


tiistai, 18. marraskuu 2008








MARITA
-kuvia tekemistäni korteista, skräppisivuista ja muista askarteluista
A,B vai C -arvonta ATC ATC-vaihto AnnaHyvänKiertää -leikki Arpajaisvoitto Artisokat Asetelmat Crazy Amigo Challenge Decot Haastekortit, Jehkotar CardChallenge Ikkunakuvat Kierrätysaskartelu Kortit Kranssit Käsityöt Muu askartelu Pajan Art -haaste Pajutyöt SAY4 Scrapbooking Syntymäpäiväkortit Tunnustus Vaihdot Yleinen Ystävänpäiväkortit
Kommentit